Home
 
Informatie voor leerlingen en ouders
Beleid en organisatie
Leerlingenbegeleiding voor professionelen
Nascholing...CaleidoscoopNaar de webwinkel...
ProfessionalsLeerlingvolgsysteem > FAQ volgen & signaleren
CLB-opdracht Diagnostiek Gezond en wel Goed in je vel Kwaliteitszorg Leren & cognitie Methodieken & kaders Rechten en plichten Specifieke noden (BuO) Leerlingvolgsysteem Kleuters
Intranet
  • > Over de LVS-vernieuwing
  • > Publicaties lezen
  • > Publicaties wiskunde
  • > Publicaties spellen
  • > Downloads
  • > FAQ algemeen
  • > FAQ volgen & signaleren
  • > FAQ Leestoetsen
  • > FAQ wiskunde algemeen
  • > FAQ wiskundetoetsen
  • > Scoreformulieren TODIO-W

FAQ volgen & signaleren

Wat gebruiken we best: percentielen of zones of allebei?

In hoeverre kunnen de uitslagen op LVS-toetsen gebruikt worden voor de schoolrapporten?

Kunnen de toetsen gebruikt worden in het buitengewoon onderwijs (speciaal onderwijs)?

Geven de toetsen op het meetmoment 'midden schooljaar' geen verkeerd beeld?

Is dat niet allemaal véél bijkomend werk, het afnemen van die toetsen?!?

We willen de kinderen niet opzadelen met een etiket of een 'stempel' ...