Home
Gebruiker
Wachtwoord
Informatie voor leerlingen en ouders
Beleid en organisatie
Leerlingenbegeleiding voor professionelen
Nascholing...
Caleidoscoop
Naar de webwinkel...
Professionals
Leerlingvolgsysteem
>
FAQ volgen & signaleren
CLB-opdracht
Diagnostiek
Gezond en wel
Goed in je vel
Kwaliteitszorg
Leren & cognitie
Methodieken & kaders
Rechten en plichten
Specifieke noden (BuO)
Leerlingvolgsysteem
Kleuters
Intranet
>
Over de LVS-vernieuwing
>
Publicaties lezen
>
Publicaties wiskunde
>
Publicaties spellen
>
Downloads
>
FAQ algemeen
>
FAQ volgen & signaleren
>
FAQ Leestoetsen
>
FAQ wiskunde algemeen
>
FAQ wiskundetoetsen
>
Scoreformulieren TODIO-W
FAQ volgen & signaleren
Wat gebruiken we best: percentielen of zones of allebei?
In hoeverre kunnen de uitslagen op LVS-toetsen gebruikt worden voor de schoolrapporten?
Kunnen de toetsen gebruikt worden in het buitengewoon onderwijs (speciaal onderwijs)?
Geven de toetsen op het meetmoment 'midden schooljaar' geen verkeerd beeld?
Is dat niet allemaal véél bijkomend werk, het afnemen van die toetsen?!?
We willen de kinderen niet opzadelen met een etiket of een 'stempel' ...